Nieuws

Tijdens het ophalen van de contributie hebben wij veel reacties gekregen van leden om de contributie te gaan innen via een automatische incasso.

Dit is een lang gekoesterde wens en wij gaan daar vanaf 2018 invulling aan geven. In het programmaboekje kunt U het incassoformulier invullen en dit in de bus doen bij de tent tijdens de feestweek. U mag het formulier ook mailen naar ledenincasso@ziggo.nl Bent u al lid dan kunt U hier gewoon het formulier invullen en is Uw incasso geregeld makkelijker kan niet.

LET OP BEN JE 16 JAAR OF OUDER DAN MOET JE ZELF LID WORDEN EN KUN JE NIET MEER OP DE FAMILIEKAART VAN DE VOORDELEN GENIETEN!!

Klik hier om lid te worden.

———————————————————————————————————————————————————-

—NIEUWE TENT IN 2017—

Gezien het steeds moeilijker wordt om aan de veiligheidsregels te voldoen zijn wij genoodzaakt om in 2017 over te stappen naar een ander type tent.
Zoals jullie weten hebben wij al sinds jaar en dag een spantent met touwen en haringen maar dit wordt steeds minder geaccepteerd tijdens de vergunning aanvraag.
Met ingang van 2017 zal onze tent er anders uit zien, wij hebben hieronder een voorbeeld:

Voorbeeld nieuwe tent 2017

Voorbeeld rokers overkapping

Voorbeeld gekoppelde garderobe

———————————————————————————————-

De foto’s van verschillende evenementen worden vaak vastgelegd door onze dorpsfotogaven.

Klik hier voor de foto’s van Gijs van Tuijl.

Klik hier voor de foto’s van Chris Baijense.

Wij zijn verheugd U te kunnen melden dat de braderie na een proef in 2014 ook in 2017 weer in de Dorpskern staat opgesteld!!

Onze braderie is net als andere jaren op Koningsdag 27-04-2017

Wilt U een kraam huren voor 2017 neem dan contact op met Kees van de Werken 06-52160310 of Stephan Gijben 06-29737741.